نیازهای غذایی توله نژاد بزرگ

گریت‌دین‌ها، ژرمن‌شپردها، لابرادور رتریورها و سایر سگ‌های نژاد بزرگ و بسیار بزرگ، نیازهای تغذیه‌ای متفاوت از سگ‌های نژاد کوچک دارند.

همه توله‌ها در حالی به دنیا می‌آیند که استخوان‌هایشان همچنان در حال تکامل است، اما توله‌های نژاد بزرگ بیشتر در معرض بیماری‌های استخوانی و عضلانی در طی دوره رشدی سریع‌شان تا یک‌سالگی هستند. سگ‌های نژاد بزرگ تا 5 ماهگی به نیمی از وزن نهایی خود می‌رسند و سگ‌های نژاد کوچک تا حدود چهارماهگی.

میزان رشد همه توله‌ها به غذایی که می‌خورند بستگی دارد. غذا دادن به توله‌ها باید برای یک رشد متوسط باشد نه حداکثر رشد. در مقایسه با توله‌های نژادهای کوچک‌تر، توله‌های نژاد بزرگ به مقادیر محدودتر چربی و کلسیم نیاز دارند تا سرعت رشد متعادلی داشته باشند. همچنان به اندازه‌ای که باید رشد می‌کنند، فقط کمی بیشتر طول می‌کشد و موجب حفظ سلامت عضلات و استخوان‌هایشان می‌شود.

دو ماده مغذی کلیدی که باید برای توله‌های نژاد بزرگ کاهش بیابند چربی (کالری دریافتی) و کلسیم هستند:

کلسیم: مصرف کلسیمِ بیش از حد، احتمال مشکلات اسکلتی را افزایش می‌دهد. همچنین توصیه می‌شود مکمل‌های کلسیم همراه هیچ غذای تجاری به سگ‌ها داده نشود.

چربی: چربی یا کالری زیاد باعث افزایش سریع وزن می‌شود و استخوان‌ها و عضلات به اندازه‌ای تکامل نیافته‌اند که از پس وزن بیش از حد بدن بربیایند. کنترل میزان چربی و کالری غذای این توله‌ها ریسک مشکلات استخوان‌ها و مفاصل را کاهش می‌دهد.

غذا دادن بیش از اندازه به توله‌های نژاد بزرگ یا دادن بقایای چرب سفره که سبب افزایش کالری دریافتی روزانه می‌شود، اشتباه بیماری‌زای متداولی است.

غذاهای سگ نژاد بزرگ وی‌پت برای اطمینان از زندگی طولانی  باکیفیت سگ‌ها طراحی و تولید شده‌اند. ما با دقت میزان انرژی و کلسیم توله‌های نژاد بزرگ را محدود کرده‌ایم اما سطوح کافی و مناسب مواد مغذی مفید برای سگ‌ها را به غذا اضافه کرده‌ایم مانند اسیدهای چرب امگا 3، فسفولیپیدها و ترکیب متوازن مینرال‌ها و ویتامین‌ها به ویژه آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی مانند ویتامین ای و ویتامین سی.

به خاطر وزن توله‌های نژاد بزرگ، فشار بیشتری روی مفاصلشان وارد می‌شود و مواد مغذی مورد استفاده در غذای خشک وی پت، حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌ها را به طور خاص هدف قرار داده است.

ژرمن‌ها، ماستیف‌ها، روتوایلرها، لابردورها، گریت‌دین‌ها و همه سگ‌های نژاد بزرگ و خیلی بزرگ که عاشقشان هستیم می‌توانند از جیره‌های غذایی به دقت تنظیم شده وی پت استفاده کنند تا از همه ظرفیتشان برای یک زندگی عالی برخوردار شوند.

www.vipetfood.com

 

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.