چطور نفس حیوان خانگی خود را خوشبو کنید

بوی بد دهان حیوان خانگی شما ممکن است چیزی بیش از آزار دهنده باشد. نود و پنج درصد از اوقات، بوی بد دهان سگ یا گربه به دلیل بیماری پریودنتال است. این بیماری می تواند منجر به از دست دادن دندان شود و با بسیاری از بیماری ها در ارتباط است. نگران نفس کشیدن حیوان خانگی خود هستید؟

  1. گول نخورید. تشویقی‌های دندانی و شستشودهنده‌ها در فروشگاه‌های حیوانات خانگی، که ادعا می کنند به بوی بد دهان کمک می کنند به ندرت اثربخش هستند. آنها فقط علائم را پنهان می کنند. اگر آرایشگر شما خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد، مطمئن شوید که برای تمیز کردن دندان‌ها از مسواک استفاده می کند، نه یک ابزار تیز. فقط یک دامپزشک باید جراحی دندان انجام دهد.
  2. به دامپزشک خود مراجعه کنید. او ممکن است برای از بین بردن جرم و پلاک و ترمیم دندان ها، نظافت دندانی تحت بیهوشی عمومی را توصیه کند.
  3. مسواک را بیرون بیاورید. بله، شما واقعاً باید دندان های سگ یا گربه خود را مسواک بزنید. دامپزشک می تواند به شما نشان دهد که چگونه این کار را انجام دهید. از خمیر دندان انسان حاوی جوش شیرین یا فلوراید استفاده نکنید (بلع این مواد ممکن است مضر باشد).
  4. دنبال تاییدیه یا نشان اعتبار محصول بگردید. شورای بهداشت دهان و دندان دامپزشکی برخی از محصولات حیوان خانگی را تأیید می کند. از آنهایی که نشان VOHC (شورای سلامت دهانی دامپزشکی) یا تاییدیه‌های معتبر دیگر دارند استفاده کنید.

www.vipetfood.com

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.