12 نشانه‌ گربه خوشحال (بخش دوم)

شناخت بهتر همراه گربه سان مشکل پسند شما

آنها خوب غذا می‌خورند

همانطور که نظافت مداوم نشانگر سلامتی و شادی است، داشتن اشتها نیز نشانه حال خوب گربه‌سانان است. اگر آنها مشتاق غذا خوردن در هر وعده غذایی هستند، این خبر خوبی برای همه است. برعکس گربه هایی که غذا نمی خورند ممکن است احساس خوبی نداشته باشند یا دچاراسترس باشند. آیا انتخاب شما برای غذای گربه به همان اندازه‌ای که فکر می کنید خوب است؟

آنها خرخر می کنند

دکتر سونگ می گوید: «خر خر کردن گربه‌ها در هنگام تعامل با مردم، استقبال از گربه های آشنا، هنگام پرستاری از بچه‌گربه‌ها یا نوازش شدن، به این معنی است که آنها احساس خوشبختی و رضایت دارند». گربه ها همچنین ممکن است هنگام خواب آلودگی یا چرت زدن یا زمانی که در محیط گرم و آشنا هستند یا هنگامی که درخواست غذا از صاحبشان دارند یا وقتی حالت ورز دادن به خود گرفته‌اند، خرخر کنند. اگر گربه‌تان علائم دیگر رضایت را نیز نشان می‌دهد، شما به طور کلی می توانید خرخر کردن را مثبت تفسیر کنید. البته گربه‌ای که خرخر می‌کند لزوما یک گربه خوشحال نیست.

آنها یک صدای زیر کوتاه یا خرخر هیجانی ایجاد می‌کنند

آیا تابحال از گربه خود شنیده اید که صدای زیر کوتاه یا صدای خرخر تولید کند - چیزی بین خرخر و میو - اما معنی آن را ندانید؟ این توضیحش است: آنها وقتی این کار را انجام می دهند که روحیه خیلی خوبی داشته باشند یا وقتی می خواهند بازی کنند. آنها می‌خواهند بگویند: «من یک گربه خوشحالم!» و این‌گونه به دیگران اطلاع می‌دهند. دکتر زکریاس می‌گوید: «این نوعی ارتباط و مکانیسم خود آرامش بخش است». «آنها می خواهند حیوانات دیگر و ما بدانیم که آنها در آرامش هستند».

آنها با میو کردن سلام می کنند

علاوه بر تولید صدای نازک و زیر، گربه هایی که با میوهای بلند و سریع از شما استقبال می کنند هم احتمالا نشانه‌ای از روحیه خوب خود بروز می‌دهند. «هنگامی که صاحبش همه روز خانه نیست و زمان برگشت به خانه با صدای میو گربه مورد استقبال قرار میگیرد این نوعی خوشامدگویی کلامی است ». همچنین ممکن است نمایانگر خوشحالی گربه از دیدن صاحبش باشد». «گاهی گربه‌ها برای جلب توجه بلند می‌شوند و میو می‌کنند». در این شرایط، گربه ممکن است از صاحبش بخواهد که با او نوعی تعامل برقرار کند که می‌تواند نوازش گربه باشد، یا غذا دادن و یا بازی با او.

دم آنها در پوزیشن «علامت سوال» است

گربه ها از حالت دمشان استفاده می کنند تا احساسشان را به ما بگویند. دکتر زکریاس می‌گوید: «این روشی است که وقتی خوشحال و بازیگوش هستند، احساس خطر می‌کنند، ترسیده‌اند یا حتی احساس خوبی ندارند، احساسشان را به ما اطلاع می‌دهند». «گربه‌های خوشحال و با اعتماد به نفس، دم خود را در حالت علامت سوال نگه می‌دارند. این گربه‌ها سرحال هستند و معمولاً آماده تعامل». زبان بدن آنها می‌تواند چیزهای زیادی را نشان دهد، اما طبیعتا نمی‌تواند همه چیز را نشان دهد.

همه چیز با جعبه خاک خوب پیش می‌رود

گربه‌ها از طریق جعبه خاکشان با صاحبان خود ارتباط برقرار می‌کنند، بنابراین وقتی بیلچه داخل خاک می‌زنید، توجه کنید. ASPCA (انجمن آمریکایی پیشگیری از بیرحمی با حیوانات) اظهار می‌کند، اگر آنها خارج از جعبه دستشویی می کنند، این می تواند نشانه یک مسئله فیزیکی زمینه‌ای یا احساس ناراحتی باشد (حتی اگر دلیلش جعبه خاک کثیف و یا نوع خاکی باشد که استفاده می کنید). اگر این مشکل همچنان پابرجا ماند، وقت آن است که با دامپزشک خود تماس بگیرید.

 

 12 نشانه‌ گربه خوشحال (بخش اول)

www.vipetfood.com

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.