نکات بیشتر برای تغییر غذای سگ‌ها (ملاحظات خاص)

هنگام تغییر غذای سگ‌های باردار و شیرده و تغییر یا مخلوط کردن غذای خشک و تر چه ملاحظات دیگری را در نظر داشته باشیم؟

آبستنی و شیردهی

سگ‌های باردار و شیرده غذاهایی با انرژی و کلسیم بیشتر نیاز دارند. به همین خاطر معمولا در این مواقع به آنها غذای توله داده می‌شود. اگرچه در طی بارداری یا شیردهی، سگ‌های نژاد بزرگ باید غذای توله سگ نژاد کوچک یا غذای عمومی توله سگ را بخورند و نه غذای توله نژاد بزرگ که کلسیم و کالری کافی برایشان ندارد.

مشکلات سلامتی

اگر دامپزشکتان به خاطر شرایط خاص سلامتی حیوانتان، غذای درمانی را توصیه کرده است، حتما درباره جزئیات انتقال از غذای عمومی به غذای درمانی گفتگو کنید. ممکن است برای حصول بهترین نتیجه، ملاحظات و پیشنهاداتی برای این مرحله انتقالی وجود داشته باشد.

جابجایی غذاهای خشک و تر

اگر سگتان مسن‌تر شده و به غذایی نرم‌تر احتیاج دارد یا فقط این است که شما دنبال غذایی با بافت و طعم متفاوت هستید، جابجایی بین غذای خشک و تر هم دقیقا مطابق برنامه دوره انتقالی بین غذاهای خشکِ مختلف است. اگر فقط تصمیم دارید کمی غذای کنسروی روی غذای خشک معمولش بریزید، حتما با دامپزشکتان درباره میزان مناسب آن همفکری کنید تا از نیاز کالری روزانه سگتان بالاتر نروید.

یادتان باشد به هر دلیلی می‌خواهید غذای سگتان را تغییر دهید، باید با مخلوط کردن غذای قبلی باشد. به طور کلی، برای هر تصمیمی درباره سلامت حیوان خانگی‌تان بهتر است با دامپزشکتان همفکری کنید و به مقادیر غذادهی درج شده روی کیسه اهمیت بدهید.

www.vipetfood.com

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.