آیا سگ ها می توانند غذای گربه بخورند؟

اگر سگتان تمایل دارد بعد از اینکه شامش را خورد، سراغ ظرف غذای گربه‌تان برود، بهتر است این متن را بخوانید.

سگ‌ها هر غذایی را که پیدا کنند می‌خورند و لزوما بین غذای سگ، غذای گربه یا چیزی که هنگام خوردنِ شام روی زمین انداخته‌اید یا زباله ای که در هنگام پیاده‌روی پیدا کنند، تمایز چندانی قائل نمی‌شوند.

می توان تصور کرد زباله هایی که سگ شما در جاده پیدا می کند برای او غذای سالمی به حساب نمی‌آیند، اما اگر سگ شما گاهی اوقات باقیمانده غذای گربه تان را که در کاسه‌اش مانده بخورد ، آیا این هم برایش مضر است؟ آیا سگ‌ها می‌توانند غذای گربه بخورند؟

پاسخ ساده به این سوال که «آیا سگ‌ها می توانند غذای گربه بخورند» منفی است، سگ‌ها نباید غذای گربه بخورند. مشخصات غذای گربه با غذای سگ متفاوت است، بنابراین چیزی نیست که آنها به جای غذای خود بخورند. اما اگر هر از گاهی کمی دزدکی خوردند، صدمه‌ای به آنها نخواهد زد.

پروتئین و چربی غذای گربه بیشتر است، اگر سگ غذای گربه بخورد، می تواند به طور بالقوه باعث ناراحتی دستگاه گوارش شود، اما این به سگ بستگی دارد. غذای گربه در کوتاه مدت برای سگ‌ها مضر نیست، اما مواد مغذی مناسب و تغذیه مطلوب را برای آنها فراهم نمی کند. ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز سگ و گربه نیز بسیار متفاوت از یکدیگر است. اگر به نظر می‌رسد سگ شما غذای گربه را بیشتر از غذای خود دوست دارد، سعی کنید غذایش را با یکی خوشنام‌ترین برندهای غذای سگ جابجا کنید .

برخی از علائمی که نشان می‌دهد سگ شما غذای گربه‌تان را خورده است استفراغ و اسهال است. ناراحتی معده به دلیل میزان بیشتر چربی در غذای گربه امکان پذیر است.

چگونه می توانید سگ خود از خوردن غذای گربه بازدارید؟

اگر صاحب گربه و سگ در کنار هم هستید، زمان غذا دادن می تواند برایتان یک چالش باشد. ابتدا سعی کنید در اتاق‌های مختلف یا در ساعات مختلف روز به آنها غذا دهید. گربه (یا سگ) خود را در اتاق خودش نگهدارید تا اینکه غذای خود را تمام کنند. اگر گربه شما در طول روز به آرامی غذای خود را می‌گیرد، می توانید ظرف غذا را روی طاقچه پنجره یا پیشخوان بگذارید - مکانی که سگ نمی تواند به آن برسد. اکنون که می دانید نباید به سگتان غذای گربه دهید، نگاهی به صفحه اینستاگرام ما بیندازید تا با «50 رازی که حیوانات خانگی به شما نمی‌گویند» آشنا شوید.

www.vipetfood.com

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.