چگونه سگ خود را ماساژ دهیم؟

قرار نیست سگ خود را همانطور که انسان دیگری را ماساژ می‌دهید، ماساژ دهید: به احتمال زیاد برای آنها خیلی خشن خواهد بود و عوارض جانبی به همراه خواهد داشت. درعوض، شما می‌خواهید از حرکات و تکنیک‌های آرام برای اطمینان از راحتی و آسایش او استفاده کنید. در اینجا چند مرحله برای شروع ماساژ آرامش‌بخش برای شما آورده شده است.

  1. قبل از شروع ماساژ مطمئن شوید که سگ شما در وضعیت آرام و مطیعی قرار دارد. در حالی که یکی از اهداف  ماساژ ایجاد آرامش برای سگتان است، اگر قبل از شروع ماساژ مضطرب یا ترسیده باشد، ممکن است به‌جای ایجاد احساس آرامش این حالات روانی را تقویت کند. می‌توانید قبل از شروع ماساژ به پیاده‌روی طولانی بروید.
  2. ماساژ خود را با نوازش آرام سگتان شروع کنید. در همان حالی که ماساژ را شروع می کنید، آرام با سگ خود صحبت کنید تا او را راحت و آرام نگه دارید.
  3. گردن سگ خود را با حرکات دورانی ماساژ دهید. یادتان باشد فشار را ملایم نگه دارید تا راحت باشد.
  4. ماساژ دادن را به سمت شانه های سگ ادامه دهید. از آنجایی که سگ‌ها نمی توانند به این ناحیه از بدن خود برسند، کمی بیشتر وقت بگذارید تا بتواند حسابی از آن لذت ببرد!
  5. به سمت سینه و پاهای جلو حرکت کنید. اگر سگتان دوست ندارد پاهایش را ماساژ دهید، به قسمت دیگری از بدنش بروید. اگر او این کار را دوست دارد، ببینید آیا می‌خواهد پنجه‌های او نیز ماساژ داده شود. با این حال مراقب بالشتک‌های پایش باشید. بسیاری از سگ‌ها زمانی که بین بالشتک پاهایشان لمس می‌شود ناخواسته عکس‌العمل لگد زدن خودبه‌خودی بروز می‌دهند.
  6. پشت سگ خود را با استفاده از حرکات دورانی ماساژ دهید، از دو طرف ستون فقرات بالا و پایین بروید.
  7. ماساژ سگ خود را به آرامی ادامه دهید تا جایی که به پاهای پشت و قسمت دم او برسید. پس از پایان کار، او باید کاملاً آرام و بدون استرس باشد.
  8. ماساژ یک راه عالی برای هماهنگ شدن با سگتان است تا بدانید چه چیزی برای او طبیعی است. در جلسات بعدی ماساژ، شما می‌توانید تفاوت‌هایی را در واکنش سگ خود مشاهده کنید که ممکن است شما را نسبت به هر مسئله‌ای که ممکن است داشته باشد آگاه و هشیار کند.

  www.vipetfood.com

 

چرا باید سگتان را ماساژ بدهید؟

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.