چرا باید سگتان را ماساژ بدهید؟

سگ شما عاشق این است که او را نوازش کنید، شکمش را مالش دهید و پشت گوش‌های او را بخارانید. اما سگ‌ها نیز مانند انسان‌ها عاشق ماساژ هستند. احتمالاً فکر می کنید: «شما می‌خواهید سگم را ماساژ دهم؟ واقعاً ؟» اگرچه ممکن است احمقانه به نظر برسد، در واقع برای سگ شما بسیار مفید است. وقتی ماساژ می‌گیرید احساس خوبی دارید، درست است؟ خوب، این احساس برای سگ‌ها هم وجود دارد. ماساژ می تواند به او را آرامش دهد و فرصتی دیگر برای برقراری ارتباط عمیق با بهترین دوستتان را فراهم کند. اما این‌ها تنها مزایای ماساژ نیستند.

 مهم‌ترین مزایای ماساژ برای سگ ها

 کاهش استرس و اضطراب

سگ‌ها به راحتی دچار استرس یا اضطراب می شوند: از یک صدای بلند، رعد و برق یا چشم در چشم شدن با گربه. صرف‌نظر از دلیل، ماساژ می تواند تنش سگ شما را کاهش دهد و او را آرام کند تا نگرانی های خود را فراموش کند.

کمک های درمانی

اگر سگ شما به خود آسیب زده باشد، ماساژ ممکن است همان چیزی باشد که دامپزشک پیشنهاد بدهد. ماساژ سگ می‌‌تواند‌‌ به توانبخشی، کاهش درد و تورم کمک کند و کشیدگی و رگ به رگ شدن را سریعتر التیام بخشد و به بهبود زخم سرعت ببخشد (کافی است امتحان کنید!). البته، باید اجازه دهید ابتدا دامپزشک در مورد چگونگی انجام این کار به صورت درست و مطمئن به شما مشاوره دهد!

عملکردهای بدن را بهبود می‌بخشد

ماساژ می تواند گردش خون سگ شما را افزایش دهد، فشار خون را کاهش دهد، حرکت مایع لنفاوی را بهبود بخشد، سیستم ایمنی بدن سگتان را تقویت کند، به هضم غذا کمک کند، کلیه ها و کبد را تحریک کند و او را به تنفس عمیق‌تر تشویق کند.

تندرستی کلی بدن را  بالا می‌برد

وقتی انسان ماساژ می گیرد احساس سرحالی، تعادل و سرزندگی میکند. سگ شما هم بعد از اینکه خوب ماساژش بدهید، همان احساس را خواهد داشت.

پیوند و رابطه شما را تقویت می کند

ماساژ ممکن است مفهوم جدیدی برای سگ شما باشد، اما وقتی او متوجه شود که چه احساسی عالی دارد و اینکه شما هستید که این احساس خوشایند را به او می دهید، پیوند و رابطه شما بسیار عمیق تر خواهد شد.

با تمام مزایای ماساژ سگ، چگونه می توانید آن را امتحان نکنید؟ بیایید به بهترین روش ماساژ سگ خود را انجام دهیم تا بیشترین مزایا را داشته باشد.

  www.vipetfood.com

 چگونه سگ خود را ماساژ دهیم؟

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

اطلاعات تماس

  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده، پلاک 23، واحد 2

وی پت | VIPET


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت وی پت | VIPET میباشد.